Ends.





weh , apa jadi kalau aku mati dulu ?

jadi ? hah ? ... apa benda ni weh ? sebenarnya terkedu . sentap . ahhh aduh sesak pulak rasa .

dia tak reply , aku pun terus typing ... typing ... typing ..



baru boleh hadam ayat yang dia maksudkan , okay , kalau kau takda , hmm , taknak ahhh wehh , mana boleh kau pergi dulu ,

kan dah janji nak buat semua benda sama sama ?

kan dah janji nak travel sama sama ? 

weyh 

please .. jangan macam ni . 

hahaha rilekslah , random question jer kot , gelabah jer kau ~


mana boleh rileks , bila cakap hal ni . weh, please be strong , weh .. kena tahu satu benda , semua orang sayang kau , and ... me too . 



mata kabur . skrin fon nampak samar samar . duh , drama hindustan betul .



apa lah kau , aku okay jer kot , rileksla , hahaha

tapi jangan pergi lagi tau ? tunggu aku . 

tengok la cemana~

oh , wehh pleaselah , kau tak kesiankan aku ke ? nak tinggal aku sorang sorang ?


tak.tak kesian pun.

Allah kan ada ?

rileksla , mati jer pun . semua orang rasa .


......................... .... ..




***

mati jer pun . semua orang rasa .
diulang .

semua orang akan rasa apa itu mati .

okay , sungguhlah aku tak tahu sama ada nak stay chill , or terus gelabah bewak , bila cakap pasal ni (mati) sungguhlah kena tanya diri

am i ready ?
dah prepare betul betul ke ?
dah?
dah cari geng kat kubur nanti ?
dah ready nak syahid ?
dah?


kalau dah alhamdulillah .

weh , ampunkan segala salah silap ,terkasar bahasa , tersentap atau apa apa sepanjang hidup aku , haha . thankyou for everything .




i love this friendship


lillah . fillah . wallahi .






Comments

Popular posts from this blog

Update

FEBRUARY24

ImAef ver.