L

I'm in a state of not knowing what to write on , but still need to write something. kind of feeling when you don't know what to write on. you lost a lot. the ability to put some feeling into words, it's gone. haha. pity me.
tahla, sama ada niat nak stop menulis sebab nak walk the talk dulu, ataupun jiwa menulis makin perlahan terbang melayang hilang yang jadi punca. 

kadang kadang rasa macam banyak gila benda yang aku tulis, aku sampaikan, masih belum aku "real-life"kan. erti kata lain, aku belum buat apa yang aku percakapkan. haha loser enuff man.. lately dia punya tahap feeling loser tu gegila kut. serious.

i'm lost in everything and everything seems faded. 

***
weh, aku rindu aku yang dulu. aku yang lebih baik dari sekarang. 

" aku pun.. "

***
takda nak cakap apa pun, mungkin apa yang dituis takda lah inspiring mana. tak mampu sebar positive vibes, tak apalah. malam ni aku cuma rasa nak menulis. jadi -- aku menulis.

alhamdulillah masih digerakkan jari dicurahkan kata untuk ditulis alhamdulillah.

erm,gais, kita masih punya hidup yang berbaki.jangan sia siakan masa sedikit yang ada ni. hidup sehidup hidupnya, kalau boleh buat lah sesuatu yang membahagiakan orang sekeliling. sebab bila kita bahagiakan orang lain, insyaALLAH Allah bagi something as a reward.

dahla, jangan sedih, kalau sedih tu move on la cepat cepat, jangan nak jadi loser. dude, you are not a tree,, so move . on. 
banyak lagi tanggungjawab yang terbeban, banyak lagi masalah yang perlu dicari solusinya , banyak lagi jiwa jiwa rabak yang minta dibantu. lalu apa tugasan kita? 
masih mahu leka?

the world is getting older, the time is not getting thicker , be something and give something. or else kalau kita tak mampu nak tarik orang masuk syurga,maka jangan pula kita nak tolak dia jatuh ke neraka.

***

dahla, tu jela. kut. asalamualaikum

1.22am | 1/8/2016
hiatus mode .

Comments

Popular posts from this blog

Update

FEBRUARY24

ImAef ver.