8June

Dah lama rasanya tak menulis , haha seriously ! ada je masa rasa nak berhenti menulis, bukan sebab dah hilang minat tapi sebab --

Mungkin dah tak ada benda baik yang boleh aku perkatakan. Risau aku tak buat apa yang aku tulis, tak walk the talk. Risau aku suruh engkorang buat itu ini, tapi aku sendiri tak buat, aku larang engkorang buat itu ini tapi pada akhirnya aku juga yang buat. Risau.

Tapi harini lain, aku letak usaha untuk mulakan apa yang terhenti sementara dulu, sebab harini --- istimewa.

8 June 

Weh,
I'm not the first one to be there with you right not, I know
I'm not the first one that wish you a happy birthday i love you wishes, I know
I'm not the one who ran to your room, steals your sweets , eat your cookies and annoys you anymore, I know
I'm not the one who knocked your  locker's door and hide behind it just to scare you,  I know,

Haha,

Qiden, my other half, Mizah Yahaya , budak kecik , sometimes a sister, being so clingy tapi kat luar acah acah matang.

weh,


HAPPY BIRTHDAY




Image result for happy birthday tumblr gif

nak je cakap macam ni , " mak cik tenkiu tau sebab lahirkan budak ni "  tapi segan la, ciss ! ahaha
nothing but, you are a lady already , huwaaaaaa !!! * crying 

Budak,
Jaga iman
Jaga diri dekat tempat orang
Jaga makan minum
Jaga timing tidur
Jaga jaga jaga semuanya -- hihi

Belajar baik baik, belajar sebab nak tolong ummah, belajar sebab Allah yang utama, sebab ayah mak hahalamak clichenyaaa rasa, adu

Erm, rindu woi ! ahahahahaa ceh gelak banyak kekunun nak cover rasa akward .  Bukan akward dengan hang tapi akward nak menulis semula . Macam dulu .

Sedih kan , haha.
I might not be the same anymore-- but I do remember you. Always.
Banyak sangat benda nak cakap sebenarnya, tapi tulah jadi blank pulak . Dasar betul.  Hahaha

***

I love you,
Till we meet soon.
tau ?



InsyaAllah,
Happy Birthday babygirl !
8/6/17 |12.52pm



Comments

Popular posts from this blog

Update

FEBRUARY24

ImAef ver.